Friday, April 25, 2008

Hahaha

Aku masih baru lagi dlm buat info2 ni. Jika ada salah dan silap ku pohon maaf kepada sumer yang membaca. Mula-mula sekali kuingin panjatkan kesyukuran kehadrat illahi kerana diberi peluang untuk meluahkan perasaan di dalam blog ini. Well, saya ni gila2 skit, so kalu sapa yang terasa kalu saya menulis membuta tuli n harap maaf byk2. Hahahaha. Terlebih dahulu, saya ingin menceritakan tenteng biodata saya sebagai penulis. Namaku adalah yusuf, yang masih lagi belajar. Saya bakal melanjutkan pelajaran ke kolej matrikulasi penang. hahaha. Hidupku bakal menjadi lebih menarik jika aku dapat belajar di sana. Well, hanya itu sahaja dapat ku nukilkan dalam blog ini. Maklumlah, budak baharu belajag. hahahah. Ok, setakat itu sahajalah nukilnku. aku ingin membuat revision jap. Moga2 kita dapat berjumpa lagi?? Eh??? Jumpa sapa?? X kesahlah, janji dapat menimba ilmu serta info2 yang menarik . Wassalam........

No comments: