Monday, January 6, 2014

Noob~

Setelah lama berlalu aku kembali lagi
Tapi aku malas nak merapu-rapu sangat
cukup-cukup la dlu dah merapu. 
hahahaha

aku berblog pn x la lama mana
dari extremely noob sampai la sekarang 
orang kata fairly noob
kah3

bila dah besar ni
makin byk la menda aku dok buat
tengok tulisan aku yang dulu2
pergh
mmg cam budak2
budak b**** ja tuleh camtu
aku gelak balek. 
hairan camna la aku bleh tulis camtu.
beletiaq x ingat dunia
walhal bila jumpa PC apa pn x ingat

rasa cam nak delete post dulu2
tapi maleh la plak
saja nk buat perbezaan.
mana la nak tau
bleh repair apa2 yang patut.

abang aku pun ada blog
dia baru start
tak baru jugak la
tapi dah dijemput masuk oleh blogger2 malaysia
pergh. salute. respect

sekarang, tulis ikut apa yang aku nak
zaman pn dah canggih
phone pn samsung mari
bleh ja update whatever
yang penting kita enjoy~

No comments: