Wednesday, February 5, 2014

Bersosial waktu cuti~

Bila cuti ni
Orang ingat aku nk jalan-jalan ja
Tapi
Tak semudah tu

Macam-macam benda nak kena buat
Revision utk clinical posting
Exam preparation
Tapi yg tu 40% ja
Hahaha

Yang lagi 60%
Enjoy life at home
Puh!!
Best kot

Bersosial pn lena jugak
Nak tau aku bersosial macam mana?
Nin dia!


Aku suka lepak dgn geng-geng ni
Macam-macam cerita boleh dengar
Kadang-kadang
Benda merapu pun keluar jugak
Kah3


Sambil tu 
Boleh tengok bola sekali
Pekena teh ais sepayung
Hahaha

Bagi aku
Inilah cara bersosial
Yang tak ramai anak muda buat
Mereka pun nak juga sembang dengan anak2 muda
Kita saja yang tak memahami

Kedai kopi
Tak semestinya bereputasi buruk
Tapi 
Ada jugak terselit elemen2 
Yang baik.

Hihi~

3 comments:

wahida said...

sesekali dengar pengalaman org lain best jugak kan...

QZ92 said...

serius gua cakap, lepak dengan orang tua lagi bagus dan bermakna. tambah lagi lepaking dengan diorang lepas solat maghrib nak tunggu isya atau pun lps solat isya lepak kat warung.

komferm pung pang pung pang cerita mereka.

anissnaadia said...

Lama dh xlepak kedai kopi.