Tuesday, January 21, 2014

Minat~

Baru-baru ni aku terfikir
Nak tukar minat
Especially sukan
Intermission from rugby

Bukan aku tak mau main ragbi dah
Cuma nak tukar angin sikit
Kadang-kadang nak jugak kita ubah angin
Stick to one point not good enough for your life
Broaden your mind a bit

Then
Aku jalan-jalan kat Queensbay
Ternampak la kedai Golf
Layan ja la sat
tau dah x mampu

Tgk la aku semua menda
attire, batang golf, bag suma
mak ai
sememangnya sukan utk org kaya

Batang golf RM499 paling murah
Pergh
Siap ada tempat nak test hayun lagi
Mmg niat nak try, tp aku bukan potential buyer

Tp yang murah cap dia ja
Paling murah RM30
Brand TITLEIST
pronoun as 'Title list'
Brand yang x penah aku dok dgaq
Tp femes nak mampueh
femes utk golfer ja la

Adam Scott, Rank No 2 
Adam Scott
Golfer ranking no2 dunia pakai brand ni
pergh
Sapa layan golf tau la
Info ni mem
Kah3

Pastu tgk Tennis plak
Macam2 brand racket
Wilson la, entah apa jenama suma ada
Tapi yang best tgk racket jenama BABOLAT

Nama pn Babolat
Aku ingat orang Malaysia yang reka jenama ni
Sempena perkataan 'bulat'
Tgk2 brand Babolat ni femes nak mampos

Rafael Nadal selalu pakai brand ni
Mmg terkejut la aku
Tp tgk nama pun Babolat
Babujur x dak ka
keh3


Walau apa pun
Tu suma target ja
Paling dekat pun tennis
Golf jauh sekali
kalu nak try test power
Pi hayun kat LAGUNA MERBOK
ada tempat nak hayun
bayaran tak pasti
sbb aku pun x penah pi lg
keh3~

Sapa tau tmpat ni tau la. keh3
sumber: Internet.

No comments: