Tuesday, January 21, 2014

Perkenalan diri yang lambat... Ampun~

Kepada para pembaca
Harap maaf
Saya belum memperkenalkan diri
Tulis ja pandai tp lupa nak introduce diri

Nama saya Yusuf
Umur 24 tahun
Second year Diploma in Nursing
Study dekat kolej swasta di Penang

Sebenarnya kalau diikutkan
umur 24 tahun
Selalunya umur takat ni dah abeh study dah
even dah keja dah pun byk

buat diploma ja pun
Tapi baru 2nd year
Tak pelik ka?
Even Engineering pun dah abeh blajaq dah

Kenapa ada yang cakap camtu?
Jawapannya adalah
Majoriti mereka yang ada 'sedikit info'
akan anggap 
aku study nursing umur 18-20 tahun
tapi jawapannya, aku start umur
22 tahun

Persoalan:
kenapa start belajar lewat dari kawan2 sebaya yg lain??
Nanti aku cerita...

p/s: update selepas ni akan menggunakan perkataan 'aku' dan bahasa rojak buah versi kedah yang sesiapa tak dapat tangkap boleh komen untuk bertanya.




1 comment:

sobri yaacob said...

owh..x apa bro..blanja lambat..smua org ada alasan sendiri..janji kita niat nak blajar usia bkn penghalang :)